Eve Kız Attım


Eve Kız Attım
Merhaba ben serdar bir önceki yazım olan Liseli Macerası ve Kerhanede Milli Oldum’dan hatırlarsınız. Bu sefer ki anım ise 17 yaşımda gerçekleşti. Facebooktan bir kızla tanıştım sonra buluştum kızla sevgili olduk aradan 1 hafta geçti bu geçen sürede biz hiç görüşmedik. Görüştüğümüz gün buna yengeme gidelim dedim tamam dedi. Yolda giderken elini tuttum otobüste öptüm eve gittik. Yengeme hadi sen git biraz dolaş dedim tamam dedi. Biz artık yalnızdık. Dudaklarına yapıştım iyice sömürdüm adeta vakumluyordum. Sonra elimi göbeğine attım okşamaya başladım iyice tahrik etmiş olmam gerek boynuma sokulup emmeye başladı. Tahrik üzerine tahrik boşalamadım bir türlü çok mastürbasyon yapmamdan olacak. Sevişiyorduk üzerine çıktım sürtünüyordum eziyordum iyice. Vücudu vücuduma deyiyor. Sıcaklıklarımızı hissediyorduk. Zil çaldı ve yengem geldi tüm olay atmosfer bozuldu. Lanet olsun yine milli olamadım…

{ 0 yorum... Skip ke Kotak Komentar }

Tambahkan Komentar Anda

 
Sıcak Hikayeler