Kaynım bana atladı

Kaynım bana atladı

Merhaba ben Zübeyde. 32 yaşında genç alımlı ve ateşli bir bayanım. Eşim ile evlenmemizin 13 yılındayız. Eşim sık sık yurt dışı gezilerine gidiyor işi gereği. Bir oğlumuz var oda 10 yaşında. Bir gün oğlum okulda eşimde yine yurt dışındaydı. Eşimin bu yurt dışı gezileri benim azıtmama neden oluyordu. Evde tek başımaydım mutfaktan aldığım salatalığı cinsel organıma sürterek tatmin olmaya çalışıyordum. Salatayı tükürükledikten sonra yavaş yavaş sokmaya başladım iyice kendimden geçiyordum ta ki kapı çalınana kadar. Hemen toparladım kendimi yavaş yavaş kapıya doğru gittim. Açtım kapıyı kaynım gelmişti evde montunu unutmuş onu almak istedi bari gel içeri dedim bende. İçeri buyur ettim. Kaynım 25 yaşlarında yakışıklı uzun boylu mavi gözlü bir gençti. O güne kadar aklımda onla ilgili hiç bir düşünce geçmemişti. Bir şeyler içer misin diye sordum oda varsa çay içerim dedi yok ama demlerim deyip mutfağa gittim. Çay suyunu koydum tezgaha dizimi dayadım öyle daldım gittim. Popomda bir sertlik hissettiğimde arkamı dönüp baktım ve kaynım bana sürtünüyordu. Hemen döndüm sen ne yapıyordun ağabeyine söylersen seni öldürür dediğimde ağzımı eliyle kapatarak arkamı döndürdü ve tezgaha dayadı eteğimi kaldırdı. Sesimi çıkaramıyordum. Aletini cinsel organıma soktuğunda çığlık atmak istedim atamadım. Gözlerimden yaş gelmeye başladı çabaladım kurtulamadım oradan. Yavaşlamaya başladı artık o kadar da acımıyordu. Sonra beni kendine çevirdi tezgaha kaldırıp bacaklarımı açtı yavaş ol bari dedim tamam dedi ve yavaş yavaş beni beceriyordu. Adeta deliriyordum azgınlığımı gideriyordu. Göğüslerimi sıkmaya başladı yavaş yavaş. Geliyorum dedi aletini çıkar öyle boşal dedim. Tezgahtan indim ve aletini yalamaya başladım yüzüme gözüme boşaldı. Evden de çekip gitti. Artık eşim yurt dışına gittiğinde azgınlığımı giderecek birini bulmuştum...


Sıcak Hikayeler

{ 0 yorum... Skip ke Kotak Komentar }

Tambahkan Komentar Anda

 
Sıcak Hikayeler