Liseli Macerası

Liseli Macerası

Ben serdar 18 yaşında 1.55 boyunda kumral sarışın biriyim. Eve Kız Attım ve Kerhanede Milli Oldum yazılarından tanırsınız. Anlatacağım hikaye 2 yıl öncesine aittir ve %100 gerçektir. Bir gün sevgilimle ben okula gitmeden bir apartman merdiven arasına girdik oturduk konuşuyoruz. Sevgilim benden kısa sarışın fıstık gibi kızdı. Öpüşmeye başladık elimi göğsüne soktum okşadım. Harika göğüsleri vardı. Elini aletime atarak okşamaya başladı. Bende bir merdiven aşağıya inip önünde diz çöktüm ve göğüslerinde dilimi gezdirmeye başladım. Elimi cinsel bölgesine getirdim okşadım. Hissediyordum ayağı kalktık ve arkasını dönmesini istedim kalçalarını aletime sürtürüyor beni tahrik ediyordu. Elimi göğüslerine attım okşadım oda elini aletime atarak beni iyice azdırıyordu. İleri geri yaparak birbirimizi tatmin ediyorduk. Ben boşalmamıştım ancak o boşalmıştı. O yaşımda öyle şeyler yaşamam benim çok şanslı biri olduğum anlamına mı geliyordu bilemem ama o günlerimi çok özlüyorum. Her gün böyle sürdü gitti ancak eve atamadım ve cinsel bi temasımız olmadı maalesef….

{ 0 yorum... Skip ke Kotak Komentar }

Tambahkan Komentar Anda

 
Sıcak Hikayeler